سایت خبری نیوز سنتر

جدید ترین اخبار روز ایران و جهان

سایت خبری نیوز سنتر

جدید ترین اخبار روز ایران و جهان

با سلام خدمت شما کاربر گرامی سایت نیوز سنتر
این سایت با توجه به رویکرد جامعه به سمت استفاده از اینترنت برای پی گیری اخبار جدید و صحیح افتتاح گردیدانشالله که بتوانیم با اطلاع رسانی صحیح خدمت کوچکی به هموطنان عزیز انجام دهیم.تحریریه این سایت وامدار هیچ گروهی نیستند و شکر خدا در هیچ اداره و ارگانی شاغل نیستیم و هرچه که می نویسیم نه از سر عناد و حب دنیاست بلکه از ته دل و عشق به خدا و مردم است.امیداواریم بتوانیم گام مثبتی در این زمینه برداریم.انشالله
اللهم عجل لولیک الفرج

بایگانی

تیم کاراته بانوان ایران با درخشش کاراته کا کرمانشاهی به دیدار نهایی راه یافت

تیم ایران توانست با درخشش بانوی کاراته کای کرمانشاهی به دیدار نهایی مسابقات کومیته تیمی زنان رقابت های بین المللی کاراته جام ˈبسفرˈ ترکیه راه یابد.

کرمانشاه نیوز: در دومین روز از مسابقات بین المللی کاراته جام بسفر ترکیه که در استانبول جریان دارد، تیم کومیته تیمی زنان ایران در دومین دیدار خود مقابل تیم صربستان به برتری رسید.

تیم کومیته کاراته زنان ایران متشکل از ˈپگاه زنگنه، حمیده عباس علی، یگانه چالاکی و رزیتا علیپورˈ در نخستین گام امروز مقابل تیم رومانی با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

در این مسابقه نزدیک و تماشایی زنگنه بانوی کاراته کای کرمانشاهی درخشش خوبی از خود نشان داد و به عنوان سرگروه تیم ملی، یکی از ارکان اصلی موفقیت کشورمان در این مسابقه بود.

تیم بانوان کشورمان در دیدار پایانی این مسابقات به مصاف تیم ترکیه خواهد رفت.

همچنین سامان حیدری دیگر کاراته کای کرمانشاهی نیز در ترکیب تیم کومیته مردان ایران در مسابقات ترکیه حضور یافته است و باید در نخستین گام با تیم جمهوری آذربایجان روبه رو شود.

تیم مردان ایران با ترکیب ˈذبیح الله پورشیب، سامان حیدری، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، حسین سمندر، سعید احمدی و حمید مهدی زادهˈ در این مسابقات شرکت کرده است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۸
عمار ایرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی